Regulamin sklepu internetowego www.staszewscy.pl
Data publikacji 11.06.2019r
——————————————————————————————————–
Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki i zasady zawierania umów sprzedaży przez sklep, oraz o prawa Konsumenta. Regulamin określa sposób świadczenia usług drogą elektroniczną i sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem Sklepu Internetowego staszewscy.pl.
Sklep prowadzi Grzegorz Staszewski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą TRZY CZTERY Grzegorz Staszewski wpisaną do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem 05-552 Warszawianka, ul. Brzozowa 5c NIP: 534 215 50 56, Regon: 141198665, zwany dalej Sprzedawcą. Kontakt ze sprzedawcą jest możliwy pod adresem e-mail grzegorz@staszewscy.pl lub pod nr telefonu 502293997.
§ 1 DEFINICJE
Konsument – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Kupujący – pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prawna, która zamówi produkt za pomocą Sklepu.
Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem www.staszewscy.pl.
Sklep – sklep internetowy staszewscy.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.staszewscy.pl.
Sprzedawca – przedsiębiorcy wpisani do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej: tj. TRZY CZTERY Grzegorz Staszewski, 05-552 Warszawianka, ul. Brzozowa 5c NIP: 534 215 50 56, Regon: 141198665.
Konto klienta – nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto klienta.
§ 2 ZAKUPY W SKLEPIE
1. Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar, w tym zawierają podatek VAT.
2. Całkowita cena zamówienia składa się łącznie: cena za towar, oraz jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
3. Wybrany do kupienia towar należy dodać do tzw. koszyka w Sklepie.
4. Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
5. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
6. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
7. Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
8. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto klienta lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.
§ 3 PŁATNOŚCI
1. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego: zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy w banku ING Bank Śląski o nr 20 1050 1025 1000 0092 6469 0695 lub poprzez płatności online „imoje” – płatności online dostarczane przez bank ING Bank Śląski.
2. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
3. Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.
§ 4 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
2. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie i dołożymy wszelkich starań, by był jak najkrótszy.
3. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
4. Jeśli zamówienie obejmuje więcej niż jeden produkt, czasem realizacji zamówienia jest najdłuższy czas wskazany w opisie produktu wchodzącego w skład zamówienia.
5. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego, jaką metodę dostawy wybrał Kupujący za pośrednictwem firmy kurierskiej, paczkomatów.
6. Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
§ 5 ODSTĄPIENIE KLIENTA OD UMOWY
Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
a. W którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.
b. W którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
UWAGA
Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta (zgodnie z art. 38 ust. 3 ustawy o prawach konsumenta), w przypadku, gdy zamówiłeś produkt indywidualny (zgodny z Twoimi wytycznymi lub dopasowany do Twoich indywidualnych oczekiwań), możliwość odstąpienia od umowy przestaje obowiązywać.
Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – pisma wysłanego pocztą lub pocztą elektroniczną.
Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy na adres mailowy Sprzedającego lub pocztą.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktów.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem